Invitasjon og påmelding

Aukradagen 2024
Møteplass i sentrum

Velkommen til årets Aukradag laurdag 15. juni!

Marknadsplassen og utescena
Aukradagen skaper forventning, trivsel og glede! Vi gler oss over at Aukradagen blir merka av i kalenderen, er eit arrangement det er kjekt å delta på, komme heim til, eller invitere venner og kjente til eit besøk til. Vi inviterer derfor organisasjonar, bedrifter og enkeltpersonar til å bli med å lage årets møteplass i sentrum. Meld deg på, - anten som utstillar eller med ei framføring på utescena.

Årets tema er historie: Fortid – Nåtid – Framtid
Vi er alle historieskapte og historieskapande med ei fortid, nåtid og framtid, og fortida har betydning for både nåtid og framtid. Vi oppfordrar alle i år til å bruke Aukradagen til å formidle lokalhistorie, organisasjons- og bedriftshistorie.
Bruk Aukradagen til å fortelje kven de er og om planar framover. Bruk gjerne gjenstandar, trykksaker og anna materiale. Send oss gjerne litt historisk info, slik at dette kan brukast i planlegginga vår av tema og i presentasjon av utstillarane.

Fredag 14. juni

Stad

Konsert med Gossen Gospel Voices
A Tribute to Coldplay

Kl. 19.00

Wickssalen, Aukra kulturhus

Laurdag 15. juni  - AUKRADAGEN

Velkommen til frukost

Kl. 10.00-11.30

v/Aukra kulturhus

Marknadsplassen er open

Kl. 10.00-16.00

Konsert på utescena

Kl. 11.00-16.00

Vennelaget – Aukra kulturhus er arrangør for kveldsarrangement

Følg med, meir info kjem

Wickssalen, Aukra kulturhus

Påmelding og informasjon
Meir informasjon om Aukradagen finn du på Aukra kulturhus si heimeside.
Du finn også påmeldingsskjemaet her: Aukradagen - Aukra kommune
Frist for påmelding til Marknadsplassen og Utescena:
seinast onsdag 16. mai 2024