Laurdagskafé

Laurdagskafé i Aukra kulturhus

Laurdagskaféen ved Soltun scene i Aukra kulturhus er populær og det er mange som tek turen innom for ei triveleg stund. Kaféen er drifta av frivillige som arrangerer laurdagskafé.

I perioden 22. juni-3. august er det sommarkafé, der flinke ungdommar står klar til å servere deg og familien med smakfulle godsaker måndag - laurdag frå kl.11-15.

Har du, ditt lag, organisasjon, foreining eller dugnadsgjeng lyst til å arrangere laurdagskafé i 2024?

Laurdagskaféen er drifta av frivillige og er ein populær møteplass for innbyggjarar og besøkande i Aukra. Laurdagane vert fordelt og lag og organisasjonar vert prioritert. Det er no venteliste for hausten 2024.

Ta kontakt på e-post: booking@aukrakulturhus.no eller telefon 909 86 251 om du vil melde di interesse.

Oppdatert 24. juni 2024