Ung i Aukra

Alle tilboda er for ungdom 8.klasse - 17 år som bur eller går på skule i Aukra kommune.
Alle arrangementa er rusfri og dei fleste er gratis.

Ein miljøarbeidar, natteravner og foreldrevakter er tilstades på tilboda. Det skal være trygt å ferdas både inn og ute i sentrumsområdet.

Vi tilbyr gratis skyss frå ferjekaia på open kveld på fredagar og på månedsarrangementa. Sjå ung i Aukra på facebook for skysstider på dei ulike arrangementa.

Etterskoletid på Sentral´n

Torsdagar fra kl. 14.15 –16.00.

Kom å heng på Sentraln med andre ungdommar etter skulen!
Du kan bruke kjøkkenet til å lage mat, spele playstation, brettspel, billiard, bordtennis eller berre komme for å henge. Det er  kiosksal.

Open kveld på Sentral´n

Tysdagar kl. 17.00 – 20.00

Fredagar kl. 19.00 – 23.00

Kom å ver saman med andre ungdommar. Her kan du spele playstation, bordtennis, billiard, brettspill, teste VR osv eller berre komme for å henge. Musikk og god stemning! Det er også kiosksal.

Gratis skyss om du kjem med ferja kl. 19.15 frå Hollingsholmen og skyss tilbake med ferja kl.23.00 frå Aukra.

Open kveld på Julsundet skole

Annakvar tysdag kl. 18.30 - 21.30

Kantina og gymsalen på skulen er ope. Kom for å henge med andre ungdommar, spele playstation, bordtennis, brettspill og aktivitetar i gymsalen. Musikk og god stemning! Det er også kiosksal.

I tillegg til Etterskoletid og Open kveld vil det og vere eit større arrangement ein laurdag i månaden. Miljøarbeidar vil vere til stades på alle arrangementene, i tillegg til frivillige som stiller opp som natteravn og foreldrevakt.

Nokon bilete frå månedsarrangement vi har hatt:

Halloweenkino                 Neonparty

Konsert                              Poolparty

Sjå Ung i Aukra på sosiale media for vekes oversikt over tilboda:

Ung i Aukra på Facebook

Les meir om møteplassar for ungdom

Les om ungdomsLOSane i Aukra kommune

Kontaktinformasjon på miljøarbeidarane som er dei faste vaksne på tilboda:
Jenny Småge, tlf: 93456858
Berit Midthaug, tlf: 93267259