Vennelaget - Aukra kulturhus

Den flotte gjengen med frivillige i "Vennelaget - Aukra kulturhus" var samla 11. november til sosialt lag. Sidan kulturhuset opna i september 2022 har Vennelaget stått for 11 ulike arrangement med til saman 2500 deltakarar/publikum og over 100 frivillige har vore med og arrangert! Vi i kulturavdelinga rettar ein stor takk til Vennelaget for alle gode og viktige møteplassar dei skaper i Aukra!

Vennelaget ønskjer at endå fleire frivillige blir med i laget. Har du lyst til å vere ein del av dette fellesskapet som har det veldig kjekt i lag?

Som dei sjølv skriv på Facebook-sida si:

"Vil du bli med å lage trivselsarrangement i lokalmiljøet? Synes du det er kjekt å møte nye mennesker og gjøre ting sammen? Eller ønsker du å lære, løse utfordringer og få et bredere kontaktnettverk? Meld deg inn i Vennelaget da vel! Me he d fole kjekt!
For å bli medlem må kontingent, kr 100, betales til konto 3905.17.32719, eller Vipps # 765424. Du vil da få tilgang til en meget eksklusiv medlemsgruppe sammen med en haug drivende dyktige, engasjerte ildsjeler."